Spirit Of The Rising Moon - Ashram

Spirit of the rising moon

你像月下的精灵

In the wind I come to you

我伴随着微风来到你身边

Like a desert needs the rain receive my hopes

就像甘露滋润沙漠一样,给我带来恩典

And set me free

让我解除束缚

In the dark I cross the door

在黑暗中,我跨过门槛

The candle shines and lights my face

烛光摇曳,照亮我的脸庞

In the night your flame is gold

在黑夜中,你的火焰是明亮的金色

Invade my soul and light my way

与我融为一体,并照亮我的道路

评论
热度(2)

© 岛屿星尘 | Powered by LOFTER